Eşini 32 yerinden bıçaklayan eski polisin savunması, mahkeme salonunda şaşkınlık yarattı
Son Dakika Logo
03.12.2019 04:08
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eşini 32 yerinden bıçaklayan eski polisin savunması, mahkeme salonunda şaşkınlık yarattı

Bolu'da, eşini 32 bıçak darbesiyle öldüren Iraklı eski polisin, ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası istemiyle yargılanmasına başlandı. Eşine daha önce vurup vurmadığı sorulan zanlı, "Hayvan değiliz, neden vurayım?" şeklinde cevap verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • Ahmet aydın Ahmet aydın:
    Akıllara durgunluk veren savunma diye baber yaparsınız. aslında ağlanacak haliniz var. adam çektiği sıkıntıları anlatmış eşinin defalarca aldattığını söylüyor. çocuklarıda buna şahitlik yapıyor. boşanmak istiyor. karakola gittiğinde evden uzaklaştırma alıyor. yasalarınız batsın... 30 1 Yanıtla
    Burcu Burcu:
    Boşanıp ayrılıp erkeklerin eve girip çıktığını ispatlayıp çocukları alabilirdi bu bi tarafına zor gelen hayatina decam edemicek embesillerden tabiki bu beklenir.Nasilsa içeride çalışmak zorunda değil yan gelir yatar yer içer bunun için içeride ödüceği bedel ! umrunda bile değil hatta hoşuna bile gidebilir içeride kendi namusundan da olucak 1 10
  • lçlç.. lçlç..:
    allah o çocuklarında adamında yardımcısı olsun.... 29 0 Yanıtla
  • Motorcu Motorcu :
    Eğer doğru ise adam hakkını vermiş Ama kendine de yazık olmuş... 13 2 Yanıtla
  • Tt Tt:
    Ülke yol geçen hanına döndü.ne işi ve bu iraklinin ulkede 8 6 Yanıtla
  • Adanalı Adanalı:
    Adam hakkını vermiş.. Adalet geçte olsa yerine gelmiş... İnşallah çüzzi bir cezayla kurtulur 10 1 Yanıtla
  • Serap Serap:
    Ne oluyor bu kadınlara..Allah ıslah etsin. 9 2 Yanıtla
    Fb Fb :
    1 tane yetmiyor demekki 1 0
  • Ahmet Ahmet:
    Allah böyle kadınların belasını versin adam gerekeni yaptı 7 2 Yanıtla
  • Adem Adem:
    dünyadan birtane pislik temizlenmiş adama ve çocuklara yazık oldu 7 0 Yanıtla
  • ? ?:
    Iyiki turkiye de yasamiyorum arada antalya bodrum tatil yapiyorum en iyisi mis gibi hayat 1 3 Yanıtla
    Türkiye Türkiye:
    Türkiye de yaşa yaşa diye sana ısrar etmiyor allahtan bu arada nerede yaşarsan yaşa türksün memnun değilsen çık vatandaşlıktan başka ülkelerin köleleri 1 0
    Türk Türk:
    Tatil için türkiyeye geliyorsun çünkü yurt dışında tatil yapacak paran yok paranız ülkemizde değerli bire beş alınca mecbur geliyorsun tatile yoksa maddi imkanın el vermez verse zaten sizingibiler ülkeyi kötülemez 0 0
  • Feryal Feryal:
    Öldürmek çözüm değil, ayrılsaydın.. o mezarı sen kodesi boyladın,,, ya çocuklar? 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement