"Alanya'dan 3 puan alarak önümüzdeki yılın planlamasına başlayacağız"
Trabzonspor galibiyetiyle moral bulan Denizlispor'da Başkan Ali Çetin, zorlu Alanya deplasmanından da 3 puan çıkartarak önümüzdeki sezonun planlamasına başlamak istediklerini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?