Sırbistan Başbakanı Vuçiç'ten "Diyalog" Çağrısı - Novi
Son Dakika Logo
20.04.2015 08:58
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sırbistan Başbakanı Vuçiç'ten "Diyalog" Çağrısı - Novi

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Novi Pazar Hastanesi bünyesinde yapılan yeni binanın temel atma töreninden detaylar- Sırbistan Başbakanı Aleksandar Vuçiç'in konuşması,- Aleksandar Vuçiç'in kürekle harç atma Sırbistan Başbakanı Vuçiç'ten "diyalog" çağrısı- Vuçiç, Boşnak nüfusun yoğun olduğu Sancak bölgesinin en büyük kenti Novi Pazar'ı ziyaret etti- Vuçiç: "Gerçek bir Sırp-Boşnak diyaloğu başlatmalıyız. Bir daha asla çatışmalar olmasın"- "Artık, (Bu insan yaramaz, çünkü başka bir dine mensup) düşüncelerine tahammülümüz yok"NOVİ Sırbistan Başbakanı Aleksandar Vuçiç, "Gerçek bir Sırp-Boşnak diyaloğu başlatmalıyız. Bir daha asla çatışmalar olmasın" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement