Lüks aracın dört lastiğini de çaldılar: Jantsız ve lastiksiz kalan araçtaki zarar 25 bin TL
Son Dakika Logo
09.04.2022 12:59
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Lüks aracın dört lastiğini de çaldılar: Jantsız ve lastiksiz kalan araçtaki zarar 25 bin TL

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde yaşanan hırsızlık olayı "bu kadarı da olmaz" dedirtti. Hırsızlar, Özgür Kömez'e ait lüks aracın lastiklerini jantlarıyla birlikte çalarak kayıplara karıştı. Komşularının haber vermesiyle aracının yanına gelen Kömez, aracındaki zararın 25 bin TL olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement