Lüks aracın dört lastiğini de çaldılar: Jantsız ve lastiksiz kalan araçtaki zarar 25 bin TL
Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde yaşanan hırsızlık olayı "bu kadarı da olmaz" dedirtti. Hırsızlar, Özgür Kömez'e ait lüks aracın lastiklerini jantlarıyla birlikte çalarak kayıplara karıştı. Komşularının haber vermesiyle aracının yanına gelen Kömez, aracındaki zararın 25 bin TL olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?