Medipol Başakşehir - Gençlerbirliği maçının ardından - Hamza Hamzaoğlu
Süper Lig'in 20. hafta mücadelesinde deplasmanda Medipol Başakşehir'e 3-1 yenilen Gençlerbirliği'nin teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu, yaptıkları bariz hatalar nedeniyle sahadan mağlubiyetle ayrıldıklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?