Kovid-19'u yenen hastalardan sağlık çalışanlarına teşekkür ziyareti
Van'ın Özalp ilçesinde yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) atlatan vatandaşlar, salgın sürecinde özveriyle görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?