Muğla'da Jandarma, Akbelen Ormanı'nda Çevrecilere Sert Müdahale Etti
Son Dakika Logo
29.07.2023 05:03
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Muğla'da Jandarma, Akbelen Ormanı'nda Çevrecilere Sert Müdahale Etti

Muğla'da Akbelen Ormanı'nda, Jandarma; köylülere ve çevrecilere sert müdahale etti. Akbelen'de maden sahasının genişletilmesi amacıyla ağaç kesimi, altıncı gününde devam ediyor. Pek çok kentten, İkizköy'e gelen çevreciler, Akbelen Ormanı'nda kurulan direniş alanına giremedi. Çevreciler, yolu kapattı, yasak kararını protesto etti. Jandarma, doğa nöbetindeki çevreciler ve köylülere; biber gazları, kalkan ve joplarla müdahale etti. Çevreciler ve köylüler, sert müdahaleye tepki gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement