Muğla'da Jandarma, Akbelen Ormanı'nda Çevrecilere Sert Müdahale Etti
Muğla'da Akbelen Ormanı'nda, Jandarma; köylülere ve çevrecilere sert müdahale etti. Akbelen'de maden sahasının genişletilmesi amacıyla ağaç kesimi, altıncı gününde devam ediyor. Pek çok kentten, İkizköy'e gelen çevreciler, Akbelen Ormanı'nda kurulan direniş alanına giremedi. Çevreciler, yolu kapattı, yasak kararını protesto etti. Jandarma, doğa nöbetindeki çevreciler ve köylülere; biber gazları, kalkan ve joplarla müdahale etti. Çevreciler ve köylüler, sert müdahaleye tepki gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?