İSTANBUL-PENDİK'TE KAR YAĞIŞI İLE KAYGANLAŞAN YOLDA OTOMOBİLLE YOLCU OTOBÜSÜ ÇARPIŞTI: 2 YARALI
PENDİK'te TEM Otoyolu'nda kar yağışı nedeniyle kayganlaşan yolda kontrolden çıkan otomobil şehirler arası yolcu otobüsü ile çarpıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?