Konya'da Yeni Yılda Trafik Ekipleri Gece Boyunca Alkol Uygulaması Yaptı
Konya'da yeni yılda trafik ekipleri gece boyunca alkol uygulaması yaptı 2019 yılının ilk cezası ehliyetsiz olarak araç kullanan sürücüye yazılırken, İl Emniyet Müdürü Şükrü Yaman uygulama noktasındaki ekipleri ziyaret ettiKONYA - Konya'da 2019 yılının ilk dakikalarında, trafik polisleri... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?