Konya'da Yeni Yılda Trafik Ekipleri Gece Boyunca Alkol Uygulaması Yaptı
Son Dakika Logo
01.01.2019 02:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Konya'da Yeni Yılda Trafik Ekipleri Gece Boyunca Alkol Uygulaması Yaptı

Konya'da yeni yılda trafik ekipleri gece boyunca alkol uygulaması yaptı 2019 yılının ilk cezası ehliyetsiz olarak araç kullanan sürücüye yazılırken, İl Emniyet Müdürü Şükrü Yaman uygulama noktasındaki ekipleri ziyaret ettiKONYA - Konya'da 2019 yılının ilk dakikalarında, trafik polisleri... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement