Tahmazoğlu, Muhtarlarla Bir Araya Geldi
Tahmazoğlu, muhtarlarla bir araya geldiGAZİANTEP - Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, 19 Ekim Muhtarlar Günü münasebetiyle Türkiye Muhtarlar Federasyonu Genel Başkan Yardımcısı Ökkeş Titiz'i ve üyelerini ziyaret etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?