Cep telefonlarından şebeke sinyali gidince, hayatlarının şokunu yaşadılar
Son Dakika Logo
08.06.2020 04:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Cep telefonlarından şebeke sinyali gidince, hayatlarının şokunu yaşadılar

Antalya'da internet üzerinden otomobil satın almak isteyen 3 kişi, dolandırıcıların sahte kimlikle sim kart çıkartıp, yine sahte kimliklerle PTT'ye başvurarak e-Devlet şifresini ele geçirdikten sonra kendi hesaplarına girerek toplamda 350 bin TL aldığı gerekçesiyle savcılığa suç duyurusunda bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement