ECZANELERDEN SATMAK AMACIYLA 'KANSER' HASTALARININ İLAÇLARINI ALAN 3 KİŞİ TUTUKLANDI
KOCAELİ ve 3 ilde 13 eczaneden kanser hastası kişilerin yakınları olduklarını söyleyerek; ilaçları satmak amacıyla alan 4 kişi, polisin operasyonuyla yakalandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?