Gaziantep Elektronik Atıkları Geri Dönüşüme Kazandıran Proje
Gaziantep'te, merkez ilçe Şehitkamil Belediyesi'nce, doğaya zararlı ağır metallerin ve toksik maddelerin bulunduğu elektronik atıkların toplanarak, geri dönüşüme kazandırılması için 'e-möp' uygulaması başlatıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?