Rıza Çalımbay: "Fenerbahçe 10 kişi kaldıktan sonra pozisyonları değerlendirmemiz gerekiyordu"
Son Dakika Logo
07.11.2022 11:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Rıza Çalımbay: "Fenerbahçe 10 kişi kaldıktan sonra pozisyonları değerlendirmemiz gerekiyordu"

- Rıza Çalımbay: "Fenerbahçe 10 kişi kaldıktan sonra pozisyonları değerlendirmemiz gerekiyordu" Sivasspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Fenerbahçe'ye karşı 1-0 mağlup olmalarıyla ilgili, "Fenerbahçe 10 kişi kaldıktan sonra değerlendirmemiz gerekiyordu, istediğimiz gibi olmadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement