Erdoğan, çay içtiği kıraathanede vatandaşlarla sohbet etti
Erdoğan, Sarıyer'e bağlı Kısırkaya Mahallesi'nin AK Parti Kadın Kolları Başkanı Hatem Kurt'u evinde ziyaret ettikten sonra bir kıraathanede vatandaşlarla çay içerek sohbet etti. Burada vatandaşlar Erdoğan'a sevgi gösterisinde bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?