Antalya'da 65 Yıllık Çamlar "Öğrencilerde Alerji Yapıyor" Diye Kesildi
Son Dakika Logo
12.05.2018 04:26
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antalya'da 65 Yıllık Çamlar "Öğrencilerde Alerji Yapıyor" Diye Kesildi

Antalya'da, ortaokulun bahçesindeki 65 yıllık çam ağaçları öğrencilerde alerji yaptığı için kesildi. Bölgede yaşayanlar ağaçların kesilmesini polise ve belediyeye şikayet etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • Dayı Dayı:
    Kimligi belirsiz akpliler kesiyormuş 5 7 Yanıtla
  • 123 123:
    Olumsuz yorumlar yapmaya ne kadar hazir bir milletiz.Bizzat alerjiye maruz kalmis ogrenci velisi olarak okul yonetimini destekliyorum. 5 6 Yanıtla
    gerçek gerçek:
    ağaç olmıyan okula gitmeye ne dersin :) 3 1
  • Mehmet Mehmet:
    Okula ekonomik olarak yardım olmuş. Bence okul bahçelerine meyve ağaçları dikilmesi gerekir Çocuklar yesin. Garibanlar yesin 4 6 Yanıtla
  • Ideoll Ideoll:
    CHP ki belediye degılmı kesin heykel yapın anca 1 6 Yanıtla
  • acetuapa acetuapa:
    kesin fetocudur agaclar 6 0 Yanıtla
  • ahbuchp ahbuchp:
    Chp bu ulkede yonetim olsa vallahi billahi ALLAH sonumuzu hayir eylesin islam yok cami yok turban yok yolsuzlugun bini bi para sonra biz adaleti getirecegiz ulan en buyuk adaletsizlik sizin bu ulkede yonetim kadrosunda olmaniz 2 4 Yanıtla
  • yildiray yildiray:
    ak partı kesseydı kıyamet kopardi 3 3 Yanıtla
  • doktor doktor :
    Çam ağacı alerji yapmaz kavak ağacı alerji yapar ...yalan 3 2 Yanıtla
  • dede dede:
    işte çözüm madem allerjileri var ağaç olmıyan okula gitsinler ağaçları kesmenin mantığı beyinsiz bir takım kişilerin işi 2 2 Yanıtla
  • Kemal Türk Kemal Türk:
    Ya geri zekalılar Antalyada 65 yıllık çamlar kesilmiş siz Tokat Erbaa ilçesine gidin orada asırlık yüzlerce çınar ağacı ile caddenin ortasında 50-60 yıllık yüzlerce çam ağacı kesildi kimsenin gıkı çıkmadı, okul bahçesinde olsa olsa on onbeş ağaç varmıştır. tepki ise her yerde aynı tepki olmalı o yaptı yanlış bu yaptı ise doğrudur söylemi kaybettiriyor bize yanlış her yerde yanlıştır herkesin yaptığı yanlıştır 3 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement