Adana'nın cadde ve sokakları bomboş kaldı
Adana'nın cadde ve sokakları bomboş kaldı Adana en sakin günlerini yaşıyor Yeni tip korona virüs ile mücadele kapsamında bu gece saat 00.00'dan itibaren ikinci kez uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasının ardından Adana'da sokaklar ve caddeler bomboş kaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?