ESKİŞEHİR BİNALİ YILDIRIM, ESKİŞEHİR'DE CAMİ AÇILIŞINA KATILDI
Ak Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım, Eskişehir'de hayırsever vatandaşlar tarafından yaptırılan İbrahim-Rukiye Demirel Camisi ile Hacı Selim Üçler Camii'nin açılışına katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?