Sevgilisini öldürüp kız kardeşini yaraladı, sonra intihar etti
Son Dakika Logo
15.10.2019 10:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sevgilisini öldürüp kız kardeşini yaraladı, sonra intihar etti

İzmir'de pompalı tüfekle sevgilisini öldüren şahıs, daha sonra sevgilisinin kız kardeşini yaralayıp intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • BABACINO3469 BABACINO3469:
    BU DAMI KADIN CINAYETi ADAM KENDiNiDE ÖLDÜRMÜS BENCE BU ASK 2 5 Yanıtla
    aa aa:
    sadece kendini öldürseydi dediğin doğru. 0 0
  • Eda Eda:
    Türk Erkekleri niye bu kadar kadin öldürüyor Dünyada bir numarayiz 5 0 Yanıtla
    engin engin:
    sence neden 2 0
    aa aa:
    erkek oldukları için. 0 1
    aa aa:
    adam olmadıkları için öldürüyorlar. adam olan can almaz. hoş adamlığında cinsiyeti olmaz. erkek oldukları için öldürüyorlar.Erkek ya da kadın olmak cinsiyettir. Ama adam olmak işte bunda cinsiyet farkı olmaz. Maalesef artık adam olan yokkk 0 0
    Filiz Filiz :
    Erkekler cahil oldukları için 0 0
  • Ceyda Ceyda:
    Haramda hayır olurmu hiç 4 0 Yanıtla
  • Vay Vay:
    Haramla bu gemi yürümez 3 1 Yanıtla
  • türk türk:
    haramdan bahseden arkadaşlar konu nedir bi bildiğiniz var sanırım 1 2 Yanıtla
  • beliz beliz:
    neden bilemedik 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement