BU DAMI KADIN CINAYETi ADAM KENDiNiDE ÖLDÜRMÜS BENCE BU ASK25Yanıtla
aa:
sadece kendini öldürseydi dediğin doğru.00
Eda:
Türk Erkekleri niye bu kadar kadin öldürüyor Dünyada bir numarayiz 50Yanıtla
engin:
sence neden20
aa:
erkek oldukları için.01
aa:
adam olmadıkları için öldürüyorlar. adam olan can almaz. hoş adamlığında cinsiyeti olmaz. erkek oldukları için öldürüyorlar.Erkek ya da kadın olmak cinsiyettir. Ama adam olmak işte bunda cinsiyet farkı olmaz. Maalesef artık adam olan yokkk00
Filiz :
Erkekler cahil oldukları için 00
Ceyda:
Haramda hayır olurmu hiç40Yanıtla
Vay:
Haramla bu gemi yürümez31Yanıtla
türk:
haramdan bahseden arkadaşlar konu nedir bi bildiğiniz var sanırım12Yanıtla
beliz:
neden bilemedik00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (11)