Semih Kaya, Kendisine Tepki Gösteren Taraftarın Üzerine Yürüdü
Galatasaraylı Semih Kaya, Atatürk Havalimanı'nda kendisine tepki gösteren taraftara "Gel yüzüme söyle" dedi, üzerine yürüdü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (4)
aziz baba başkan:
maçta niye kendinizi gösteremediniz adamlar 10 kişiyle hallaç pamugu ettiler gidin bu hafta 2 üç sallarsınız avrupaya gelince fıs ingiliz dostlarım arıyo açamıyom telefonu reziller1410Yanıtla
HASAN:
ulan semih e ne tepki gösteriyosunuz gidin hocaya tepki gösterin bütün kabahat hocanın. . 166Yanıtla
aziz baba:
emek hırsızları88Yanıtla
EGE:
Semih ne yapsın ki? Welbeck mi nedir bir adam vardı, bütün takım ile her mevkide kedinin fare ile oynadığı gibi oynadı. Adama faul yapmak istiyoruz, ona bile yetişip bir çelme takmayı başaramıyoruz. 15 tane ne olduğu belli olmayan futbolcu toplayıp sonra da kadro dışı bırakacağına Welbeck gibi bir oyuncu alacaksın ve oturup keyifle seyredeceksin. 00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (4)