Aksaray'da 1 Ayda 31 Uyuşturucu Operasyonunda 20 Kişi Tutuklandı
Aksaray'da 1 ayda 31 uyuşturucu operasyonunda 20 kişi tutuklandı Vali Mantı: "Uyuşturucuya kesinlikle müsaade etmeyeceğiz"AKSARAY - Aksaray İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri tarafından son bir ayda düzenlenen 31 uyuşturucu operasyonunda 20 kişi tutuklanarak... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?