Abhaz Köylü Mezarlıkta Bulduğu Hazineyi Devlete Teslim Etti
- Abhaz köylü mezarlıkta bulduğu hazineyi devlete teslim ettiSOHUM - Abhazya'nın Gudauta şehrine bağlı Açandara köyünde yaşayan bir kişi, mezarlıkta bulduğu MÖ 2000'li yıllardan önce gömüldüğü düşünülen hazineyi Abhazya devletine teslim etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?