KKTC'de koronayı atlatan son hasta da taburcu oldu, normalleşmeye geçildi
Son Dakika Logo
11.05.2020 10:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

KKTC'de koronayı atlatan son hasta da taburcu oldu, normalleşmeye geçildi

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde koronavirüs tedavisi gören son hasta bu akşam taburcu edildi. Lefkoşa Devlet Hastanesi'nden alkışlar eşliğinde taburcu edilen son hastayı Başbakan Ersin Tatar ile Sağlık Bakanı Ali Pilli uğurladı. KKTC'de son yapılan testler sonucunda da hiç bir vakaya rastlanmamasıyla, normalleşme sürecine geçildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement