Trabzonsporlu taraftarlar, F.Bahçe'nin 'Adalete Fener Yak' kampanyası için çekilen filmde rol alan Cem Yılmaz'ın 2 Ekimde vizyona girecek filmini seyretmeyecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (24)
-:
Beşiktaşlı olarak trabzona tam destek. . . . 1419Yanıtla
tipik:
yani Trabzon kafasından da ancak böyle bi fikir çıkabilirdi:)siz istediğiniz kadar gitmeyin biz de aynı filme iki kere gidip açığı kapatırız, zaten siz izlesenizde bişe anlayacağınızı düşünmüyorum:)2211Yanıtla
tipik:
haydeee gidelum haydee haayydee gideluuum cem yılmaz filmine haydeeeee:))))00
000:
Tüm trabzonun destek olması gerekiyor. Kampanyayı destekliyorum. 1220Yanıtla
antihamsi :D:
HAMSİLERİN FİLME GİTTİKLERİ NERDE GÖRÜLMÜŞ Kİ UN TAVA YAG VARKEN NE GEREK VAR ONLARIN FİLME GİTMESİNE :d KATILIYORUM BENCEDE GİTMESNLER :d1515Yanıtla
size gıcıklığına sadece feneliler bu filme gitse türkiye rekorları ters düz olur ne yaptığınızı sanıyonuz ya bi kerede oynayında kazanın allah aşkına1212Yanıtla
eskişehir:
sizi dinleyen yokki kabak tadı veriyonuz artık1113Yanıtla
çarşı ayhan:
görecez bakalım kac kişi izlicek siz kimsiniz be1012Yanıtla
rizeli:
bu trabzon hep boş işlerle uğraşıyo bunlara yapılan yatırımı pazarspora yapılsaydı süper lige çıkardı fuzuli yer işgal ediyolar813Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (24)