"Emeklilerimiz, Adaletsiz Bir Şekilde İntikal Eden Maaşlardan Kurtulacak"
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "2 milyondan fazla emeklimiz, geçmişten kendisine eşitsiz ve adaletsiz bir şekilde intikal eden maaşlardan kurtulacak" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?