Taksiciler ile yolcular arasında yeni gerginlik, ücretli yolun parasını kim ödeyecek?
İstanbul'da taksiciler ve müşteriler arasında 'ücretli yol' tartışması yaşanıyor. İstanbul'da taksi kullananlardan, ücretli yolların paraları ayrıca alınıyor. Ancak bazı taksicilerin bunu fırsata çevirdiği belirtiliyor. Vatandaş durumdan şikayet ederken, bir daha taksiye binmeyeceğini söylüyor. İstanbul Taksiciler Esnaf Odası yetkilileri ise bu durumun yasal hak olduğunu belirterek, "Asıl burada mağdur taksiciler oluyor. Çünkü bazı arkadaşlarımız yolun ücretini alamıyor" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (7)