Banka Bıraktığı Bebeğini Görmek İçin Hastaneye Giden Anne
Son Dakika Logo
31.01.2015 05:05
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Banka Bıraktığı Bebeğini Görmek İçin Hastaneye Giden Anne

Muğla'da banka bırakılan bebek-Banka bıraktığı bebeğini görmek için hastaneye giden 17 yaşındaki annenin Aile ve Sosyal Politikalar İlçe Müdürlüğü yetkililerine teslim edileceği öğrenildi Fethiye ilçesinde bu sabah hastane yakınındaki banka bıraktığı bebeğini görmek için hastaneye gelen 17 yaşındaki anne, polise teslim edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement