Koronavirüsü yenen Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Gider, alkışlarla taburcu oldu
Göğüs ağrısı şikayetiyle 6 Nisan'da hastaneye kaldırılan ve koronavirüs testi pozitif çıkan Kırklareli Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Gider, 25 günlük tedavisinin ardından sağlık çalışanlarının alkışlarıyla taburcu edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?