Başkentteki kafe işletmecisi, bir günlük gelirini Elazığ'daki depremzedelere bağışladı
Başkentte kafe işletmeciliği yapan Muzaffer Mehmet Akgeyik, Elazığ'da meydana gelen deprem nedeniyle bir günlük kazancını AFAD aracılığıyla bölgedeki depremzedelere gönderdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?