KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - "Herhalde bu hastalığı atlatamayacağım' dedim"
Malatya'da, 7 yıl önce böbrek nakli olan ve yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) 22 günlük tedavisinin ardından yenen Ahmet Yalınkılıç, karantina sürecinin psikolojik olarak da çok zor geçtiğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?