Köydeki öğrenciler ikinci yarıyıla sobada kestane pişirip kartopu oynayarak girdi - AĞRI
Ağrı'da bir köy okulunda eğitim gören öğrenciler, tatilin sona ermesiyle başladıkları ikinci yarıyıla okullarındaki sobada kestane pişirip, bahçede kar topu oynayarak girdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?