KAYSERİ SOKAKTA PAPAĞANLA ÜCRETLİ HATIRA FOTOĞRAFINA PARA CEZASI
KAYSERİ'de 7 yıldır beslediği papağanları ile sokakta fotoğraf çektirenlerden 1 TL alan Züleyha Yaman'a (33) Zabıta Talimatnamesi'nin ilgili maddesi kapsamında, ücretli kuş teşhir ettiği gerekçesiyle 320 lira para cezası uygulandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?