"Eşinin arkadaşıyım" deyip evine çağırdığı kadına cinsel saldırıda bulunan adamın cezası düşürüldü
Son Dakika Logo
20.02.2020 08:52
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

"Eşinin arkadaşıyım" deyip evine çağırdığı kadına cinsel saldırıda bulunan adamın cezası düşürüldü

Erzurum'da, "Ben eşinin kahveden arkadaşıyım" deyip patates verme bahanesiyle evine çağırdığı kadına cinsel saldırıda bulunan sanığa yerel mahkemece verilen 14 yıllık ceza İstinaf Mahkemesi'nde 12.5 yıla düşürüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (21)

  • LA LA:
    METRODA KALABALIK YERLERDE BAKIYORUM BAYANLA YAN YANA GELDİMİZDE VALLA YER DEĞİŞTİRİYORUM ALLAH MUHAFAZA 51 1 Yanıtla
    Alper Alper:
    Nasıl bir ana doğurdu seni merak ediyorum 0 0
    kurt kurt:
    vallah bende oyle hemen yer degiştiriyom Allah korusun bi yeriniz carpar sapik derler linc burak bi habere hayatin biter bida ne iş ne aş ne sevgi saygi hiç bişi kalmaz pardon yanliş oldu bile olsa o camur vallah üstünden kalkmaz 0 0
  • Ses Ses:
    Evet bu olayda kandirma ve zorlama var,bu olay icin soylemiyorum ama farkli durumlarda Insanlara 2 karsi cinsin yalniz kaldigi yerde 3.su seytandir dedigin zaman hangi cagda yasiyorsun,cagdisisin deniyor,evet bu cagdayiz ve cagdasliginizi goruyoruz,hem de hergun ,ve cagdasliginizin da sonuclarini goruyoruz 29 4 Yanıtla
  • Buzluk Buzluk:
    Yahu eşinin arkadaşıyım dedi diye elin evine mi gidilir? Eşine bir sor , bence kadında suçlu bu ne böyle yahu komşuya selam verilmez artık 28 1 Yanıtla
  • 2121 2121:
    Empati kurmak gerekir. Bence bu verilen ceza abartılı .çünkü kadın yaşı küçük bir çocuk değil ki adam onu kandırsın. Kendi rızasıyla gitmiş .adam pisi pisine gitti. 17 10 Yanıtla
  • Ejder Ejder:
    Ya Allah aşkına şu tipe bakın kadın üstüme atladı giysilerimi çıkaramadı çünkü ben direndim diyor ulan yakışıklı bir adam olsan dicem hadi doğru olabilir. Kadının eşi var zaten senin ne farkın varki sana atlıyor abazasın anladık bari yalan konuşma 8 17 Yanıtla
    Şahin Şahin:
    Oku ya. Kulum okuuu 6 2
  • eser eser:
    istanbul antlaşması kadının beyanı esastır suçlu olmasa da kadın ne derse o 13 5 Yanıtla
  • Dede Korkut Dede Korkut :
    1)Şimdi adam diyor kadın beni aradı kadın diyor adam kapıya geldi polis baksın kadın adamı aramış mi Telefonla? 2) kadın adamın evine gitmemişse adamda mahkemede sorsun benim evimin içini tarif et ozaman kim yalan söylüyorsa ortaya çıkar ama adam bana iftira atmişlar diyor niye iftira atsinlarki bir sebebi varmi? 10 6 Yanıtla
    LA LA:
    NE ZEKA AMA 9 2
    Tüh Tüh:
    Bu nasıl aklımıza gelmedi. Ulan elde ne cevherler var be! 4 1
    . .:
    Ve Adam kapıyı kilitlemiş nasıl çıktı kilitli kapıdan bunuda göz ardı etmemek lazım 3 2
  • Yinemi Yinemi:
    Erzurum 2 6 Yanıtla
  • . .:
    Madem öyle erkeklerde kendini garantiye alsın.niye adam götürüyor.eşi alsın gitsin neyse evine.saçmalık. 6 2 Yanıtla
  • Tamam Tamam :
    İnsan en değerli varlıktır. O nu değersiz kılan şahsiyetsiz davranışlarıdır. Unutmayın zalimler, bu dünya ne ekerseniz ahirette onu biçeceğiniz tarlanızdır. Yaptım ettim dünya bana kaldı ettiklerim bana kr kaldı demeyin. Hanımlarımız sizlerde lütfen dikkat edin kendinize. Zalime fırsat vermeyin. Allah ümmet-i Muhammede yardım etsin inşallah. 6 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement