Hastalara bakmak yerine kahvaltı yapan doktorlar, vatandaş kamerasında!
Son Dakika Logo
23.11.2019 03:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hastalara bakmak yerine kahvaltı yapan doktorlar, vatandaş kamerasında!

İstanbul Sultangazi'de bir vatandaş, hastalara bakmak yerine kahvaltı yapan doktorları cep telefonu ile görüntüledi. O esnada görüntü alınmasına kızan bir doktor, "Burayı çekmeye hakkınız yok, sizi dava edeceğim" diyerek vatandaşa çıkıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (194)

  • Bak bak Bak bak :
    Doktoru hemşiresi memuru hepsi hastanelerde kahvaltı yapıp yemek yiyor hasta birşey sorduğunda rahatları bozuluyor ters cevaplar veriyorlar en yüksek maaşları da alıyorlar 185 49 Yanıtla
    Eser Eser:
    Sağlıkçı denen vatandaş sen kimsinde avrupaya gidin diyorsun kimi kimin ülkesinden kovuyorsun.Çalışma saati denen birşey var devletln koydugu saate uymak zorundasınız kahvaltınız bizi ilgilendirmez erken saattede yapabilirsin.Bence sende bir özel sektöre gitte millete asgari ücret için tuvaletine bile nasıl karışıolar gör senin gibilere nankör denir asıl. 105 9
    Sağlıkçı Sağlıkçı :
    Yemek yeme hakkımız yok mu? 1 saat çalıyor diyorlar hasta teslimi zaten 40 dk sürüyor bilginiz vsr mı nankörler aç kalıp saatlerce hasta ile uğraşıyoruz gidin avrupada bakılın nasıl imiş 6 61
    ....kaya ....kaya :
    sağlıkçı avrupa seni alıyorsa git 55 6
    Yokya Yokya:
    Sen burada kıskançlığını yazadur,onlar 30 yaşına kadar egitiliyorlar ,çalışıyorlar..Sen ne yapıyorsun.mal. 3 16
    vatandas vatandas :
    kaya avrupa bunların bır tanesı bıle almaz cunku egıtımlerının ne oldugunu bılıyorlar almazlar ancak kendını bır sekılde ıspatlaman lazım kı amelıyatlar felan yenı bır yontem bulman lazım kı saglıkcıları alsınlar yoksa bunlara köpek gezdırmek için bile almazlar 9 0
  • doğruya doğru doğruya doğru:
    Burda herkes doktorlara saldırmış fakat bir doktora nekadar çok hasta düştügünden haberi yok bizim milletin. Doktorluk zor meslektir saygıyı hakeder fakat bizim milllette tahammül kalmamış trafik ışıklarında bile cinayet işliyoruz daha ne olsun. 65 88 Yanıtla
    Bre ccc Bre ccc:
    Milletin parasının hesabını yapacana Dr olsaydin 47 19
    ccc ccc:
    BIR DR ne kadar kazancı var haberın varmı 28 28
    faruk faruk :
    doktorluk çom zorsa bıraksınlar evlerinde rahat kahvaltılarını yaparlar iyi valla doktordur diye istediği zaman istediğini yapsın ohh ne güzel 0 0
    adalet adalet:
    bir doktora çok hasta dusuyorsa bu devletin uçudur kapatsın özel hastahanelerı bak gör halkta dokturda rahat eder... 0 0
    Mehmet Mehmet:
    Zorsa seçmeeee!!!!! Anlaştık mı..??? 0 0
    . .:
    Bir noktada haklısınız o da doktora öğretmene sayıca çok kişi düştüğü yoğun çalıştığıdır.bunlarda insan.yoğunluğu atmaya çalışıyorlar kafalarından zannımca.ama kahvaltı erken yapılsa sıkıntı olmazdı.başlama bitiş saatide net belli olmalı. 0 0
  • Bu ne sabirsizlik be Bu ne sabirsizlik be:
    Gittiğin yer acil servis değilki adamlar yemektemi yemesin sanki doktura gidince hemen agrilarin geçecek doktor ne yapıyor iki ilaç yallah seni sifalandiran Allah 44 99 Yanıtla
    gerçekçi gerçekçi:
    her şeyin bir zamanı var .. çay saati çay , yemek saati yemek yesinler.. nasılki öğlen olduğunda hemen ara veriyorlar iş başı olduğu zamanda hemen görevinin başında olsunlar.. çay saatinde de çayını içsinler.. ama mesai saatinde kahvaltı etme gibi bir lüksleri olmaz.. 0 0
    hkn hkn:
    saat 9 da iş başı yapıyorlar bir zahmet evde zıkkımlanıp gelsinler, 12 de yemek molasına çıkıyorlar 1:30 saat gelmiyorlar, saat 4 gibi çıkışa hazırlanıyorlar, böyle doktorları alacan yerden yere vuracan 0 0
    faruk faruk :
    demek sende onlardan birisin ki zoruna gitmiş.sanırım sende aynı şeyleri yapıyorsun hastası olsada olmasada mesei saati içinde böyle bişey yapamaz mola saati diye bişey var o saatee ne yaparsa yapar 0 0
    Dogu Dogu:
    Böyle bı acıklama olurmu arkadas ne demek acıl servismi agrıların geçsin sacmalın danısgası yemek yesinler kahvaltıda yapsınlarda bu kadarda keyfi kahvaltı olmaz yanı ıkı pohca sımıttemı kesmiyor utanmada kalmadı artık laf söylesen SUCLU millet ne dyecez arkadas. 0 0
    Abuzer Abuzer:
    Evinde yesin kendine ayrılan vakitte yesin 0 0
  • Dogrular Dogrular:
    Hastanede devrime bak 93 10 Yanıtla
  • İsa duru İsa duru:
    Sağlıkta devrim vardı hani ey obama 86 16 Yanıtla
  • CCCEM CCCEM:
    SAGLIKDA DEVRIM DENILEN HASTA ÖLSÜN FARKETMEZ AMA İNŞATLARDAN VE IHALELERDEN PARA KAZANILSIN 81 19 Yanıtla
  • Hak Hak:
    Yazıklar olsun doktor müsveddesi aldığınız para zehir olsun 63 18 Yanıtla
  • Kadir Yıldırım Kadir Yıldırım:
    Doktorların çalışma şartları gerçekten çok zor eski saygınlıkları da yok edildi 48 Saat nöbet tutuyorlar bankolarda uyuyor evlerine gidemiyorlar banyo yapacak zamanları bile yok bizzat şahitim 15 56 Yanıtla
    Burcu Burcu:
    Bunlar sağlık ocağında sağlık ocağında mesai 12 saat bile değil 27 2
    ahmet ahmet:
    arkadaş doktorlara dediğimiz bişey yok ki senin bahsettigin hastanede veya acil de ki doktorlar burda ki mesele sağlık ocağı yan gel yat yeri 13 1
    hadiordan hadiordan:
    eger troll ise komik troll değil ise daha da komik 2 0
    Imam Imam:
    Hocam hayatinda 48 saat uykusuz kalmamis kisiler buralara yorumlar yazmis. Bende sahidim 36 saat uyumadan calisan doktorlara. Burasi saglik ocagi diye savunanlar sanki hastanelerde acillerde cok saygililar gibi konusuyorlar. 0 0
  • Sade Vatandaş Sade Vatandaş:
    Onlar her zaman haklılar, çünkü onları savunacak sendikaları ve dayanışma dernekleri var. Vatandaşın kimi var? 37 27 Yanıtla
  • Vatandaşın sesi Vatandaşın sesi :
    Tebrikler böyle duyarlı ve yürekli insanlar lazım bize 40 11 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement