Eğirdir Gölü'nde kaçak avlanan 250 kilo kerevit tekrar göle bırakıldı
Eğirdir Gölü'nde kaçak avlanan 250 kilo kerevit tekrar göle bırakıldı Isparta'da Eğirdir İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından Eğirdir Gölü'nde yapılan denetimlerde ele geçirilen 250 kilogram canlı kerevit tekrar göle bırakıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?