Üreticilere "yeşil altın"ı dalından değil, yerden toplama çağrısı
Düzce Tarım ve Orman Müdürü Nejdet Çiçek, üreticilere "yeşil altın" olarak tabir edilen fındığı kalite artışı için dalından değil, yerden toplama çağrısında bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?