Güne yükselişle başlayan dolar 7,39'dan işlem görüyor
Dolar/TL, güne yükselişle başlamasının ardından 7,39'dan işlem görüyor. Aynı dakikalarda euro 8,79'dan, sterlin ise 9,73'ten alıcı buluyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (5)
Müslüman:
olsun, buzdolabı satışlarımız tavan çok şükür. Eylül de yapılacak zamlarda görücem ben sizi. Bu ülkeye giren herşey dolarda euro yla.Keşke kendimiz üretebilsek de dış mihraklara muhtaç olmasak!30Yanıtla
suat doğan:
ülke de dolar artışı ile servetine servet katan yaklaşık fert olarak toplam 3 milyon dolayında aileler varken dolar asla düşmez. adamlar boğaz manzaralı yalılar köşklerde viski yudumlarken trilyonluk alım veya satımla dolar piyasasında cirit atıyor. tek çare var o da ithalat ihracat yapan şirketlere ve ispatlı olacak rakamlar dışında bu ülke de doları yasaklamak. 10Yanıtla
U:
Bi şey olmaz inerde çıkarda dolar bu 00Yanıtla
Makineto:
Dolar borcum yok çok şükür. 00Yanıtla
Bay:
Cokomelli artiyor00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (5)