GAZİANTEP Temizlik işçilerinden 'Evde Kal' çağrısı
Temizlik işçilerinden 'Evde Kal' çağrısıGAZİANTEP'in İslahiye Belediyesi Temizlik İşlerinde Müdürlüğü'nde görevli personeller koronavirüs salgınıyla mücadelede 'Evde Kal' çağrısı yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?