Yaralanan çavuş, 5 yıl boyunca çektiği sancıların nedenini duyunca şaşkına döndü!
Son Dakika Logo
28.05.2019 12:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yaralanan çavuş, 5 yıl boyunca çektiği sancıların nedenini duyunca şaşkına döndü!

Diyarbakır'da yürütülen bir operasyonda yaralanan Jandarma Uzman Çavuş Ertan Karaveli'nin Dicle Üniversitesi'nde yapılan ameliyatı esnasında karnında gazlı bez unutuldu. Yıllardır unutulan gazlı bezden habersiz sancı çeken gazi, ameliyatla yeniden sağlığına kavuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (40)

  • ... ...:
    dicle üniversitesi hastanesinde özellikle şehit edilmeye çalışılıyordu ayagından yaralanıp şehit olanlar vardı hastahanede çalışan doktorların birçoğunun güvenlik araştırma sı yapılmalı 37 14 Yanıtla
  • Oğuz kaplan Oğuz kaplan:
    Ne mutlu ki aynı doktor ve ekibi sayesinde hayattasın.O ortamda bu kadar olmuş.Şikayet değil Şükran dilekçesi ver. 3 35 Yanıtla
    Gsli Gsli :
    Oğuz bu İşte senin de parmağın var gibi yoksa bu kadar kendini yırtmazdın 27 4
    ... ...:
    Diyorsun ki sen 4senedir çektiğini acıyı unut o ihmali yapanlar da doktorun diye gezsin... Benim eşim yanlış ameliyat sonrası hicbir is yapamaz oldu evinin geliri yok peki bizi bu hale koyan doktor senide ameliyat etsin istermisin 8 0
    Senin başına gelse Senin başına gelse:
    Senin çocuğunun başına gelse ne yapardın, o ihmal karlik degil tamamen hatadir. 1 0
  • Oğuz kaplan Oğuz kaplan:
    Ben ince bağırsağımın 30 cm ni,midemin yarısını ve diz kapağımı iki kurşuna bıraktım.Aynı hastanede ayağa kalktım.Klavye kahramanları.Ortamı biliyoruz ki yazıyoruz.Yorum yapmıyoruz,bilgi veriyoruz arkadaşlar.Siz bir doktor gördünüzmü yaşı kaç olursa olsun gidin elini öpün.Bir gün mutlaka sana faydası olacak.Ya otopside ya da muayenede... 10 22 Yanıtla
  • Türk Türk:
    Bunu yapan doktor en ağır şekilde cezalandırılmalı. 26 0 Yanıtla
    Ysmn Ysmn:
    Doktor ameliyati yapar hastayi ekip kapatir. Ekip unutur doktor degil 11 2
    Alper Alper:
    Ysmn herhalde drsun, o ekipin başı isen böyle ciddi ameliyatlarda Dr bi zahmet 5dk daha beklesin ozaman 7 0
  • İBRAHİM İNCE İBRAHİM İNCE:
    ADAMI ÖLÜME GÖTÜRMÜŞ YOK TEŞEKÜR DİLEKÇESİ YAZSAYDI 19 2 Yanıtla
  • ADANASPOR lu Emin ADANASPOR lu Emin:
    Gecmis olsun,gazi m. 18 2 Yanıtla
  • kasit kasit:
    o zamanlar yaralanan yiğitlerimiz hastanelerde şehit oluyordu.enfeksiyon kapması için kasıtlı olarak bırakılmış olma ihtimali yüksek önemle arastirilmali 17 1 Yanıtla
    .... ....:
    Han gizam o zamanlar kurtuluş savaşından bahsetmiyoruz 4sene önce olmuş olay 0 0
  • Tekin Tekin :
    Bende kasıtl diyorum 12 5 Yanıtla
  • Kasıt var Kasıt var:
    Bence kasıtlı bırakmışlardır. 13 2 Yanıtla
  • Gurmanc Gurmanc :
    Antrikot musakka ci yalancıdır yunanlidir 5 10 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement