Efeler Ziraat Odası Başkanı Kendirlioğlu: "2020 hem zeytinin hem de üreticisinin 'yok yılı' oldu"
Efeler Ziraat Odası Başkanı Kendirlioğlu: "2020 hem zeytinin hem de üreticisinin 'yok yılı' oldu" Bu sene 'yok yılı' yaşanan zeytin, üreticisini hem maddi hem de manevi olarak memnun etmedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?