Sevgilisi tarafından dövülen kadını kurtarmak isterken katil oldu
Son Dakika Logo
07.02.2020 11:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sevgilisi tarafından dövülen kadını kurtarmak isterken katil oldu

Konya'da, üniversite sınavına hazırlanan 20 yaşındaki genç, kütüphane çıkışında, bir parkta sevgilisini döven adama denk geldi. Talihsiz kadını kurtarmak isteyen genç, sevgilisini döven adamın saldırısına uğradı. Boğuşma esnasında, gencin meyve soymak için yanında taşıdığı bıçak saldırganın kalbine saplandı ve saldırgan hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (90)

  • MEHMET İZMİRLİ. MEHMET İZMİRLİ.:
    ALLAH BU ARKADAŞIN KARŞISINA BU OLAYI ÇIKARIYOR YARDIM EDEYİM DERKEN HAYATINI KARARTIYOR.HER ŞERDE Bİ HAYR VARDIR.CEZA VERİLMEMESİNDEN YANAYIM GENCECİK ÇOCUK.ALLAH KURTARSIN. 136 17 Yanıtla
    Bu Bu:
    Devirde kimsenin işine karışmıcan sonra boyle araya gidersin kimse gelip halini bile sormaz. 22 3
    İsa duru İsa duru:
    Şimdi buna fazla ceza verilir iyilik varya hicde şaşirmam 14 2
  • mehmet mehmet :
    adalet varsa serbest bırakılır 118 20 Yanıtla
    ezrail ezrail:
    1 1 buçuk sene yatar çıkar . dışarıdan ceza alır o ceza da o indirim bu indirim yattığı süre göz önüne alınıp kapanır gider ... 4 0
    Adalet var diyede Adalet var diyede :
    Adamı kazayla yada istemeyerek öldürdüysen yapacak bişey yok serbest kalması hayal indirimli alır 2 0
  • dadaş dadaş:
    BU ADAMA CEZA VERİRSELER EĞER HİÇBİR İMDAT ÇIĞLIĞINA HİÇBİR FERYADA DÖNÜP BAKMAM.O GENÇ İMANININ GEREĞİNİ İNSANLIĞIN GEREĞİNİ VİCDANLARIN GEREĞİNİ YAPMIŞTIR. 74 5 Yanıtla
  • getcekci getcekci:
    Adam karıncayı incitmiyor.cebinde bıçakla geziyor .Tam kalbe isabet ettiriyor.Enteresan 16 62 Yanıtla
    :
    ONU BNDE DÜŞÜNDM :) BU ÜLKEDE İYİLK YAPMAK DA SUC 0 2
  • ayla ayla:
    bu ülkede adalet vede hukuk varsa bu genç serbest kalır 14 63 Yanıtla
    Aylaya Aylaya:
    Her duyduğuna inanma.Olaya böyle bakarsan herkes bir senaryo uydurur birbirini keser.Herkesde kendine göre haklıdır.Sokağa çıkamazsın ondan sonrada.Lamı cimi yok,cinayet işlemiş cezasınıda alıp çekecek... 28 0
    Tespit Tespit :
    Adaletin temelini kim atmış ve kim o bize ayit olmayan ceza kanunlarını ülkeye koymuş geçmişe bi dön bak Fransız almanya italya isviçre gibi ülkeni. Yargısını alan kim hiç anca yorum olsun diye yorum yapıyosunuz 0 0
  • vatandaş vatandaş :
    ceza verilmesin psikolojik destek sağlansın 69 6 Yanıtla
  • ADALET ADALET:
    CEZA VERİLMEMELİ 58 7 Yanıtla
    savcı emmi savcı emmi:
    tamam hemen bırakıyorum 6 9
  • Andersenden masallar Andersenden masallar:
    Herkesdede bir meyve yeme sevdası var...Bu ülkede sadece meyve kesmek için bıçak taşınır,tabancalarda hep korkutmak için havaya sıkarken,yada kendi kendine patlayarak her ne hikmetse hiç kendine denk gelmez karşı tarafın ya başına yada kalbine denk gelir....yiyenlere afiyet olsun.. 56 1 Yanıtla
  • solmasın geleceğimiz solmasın geleceğimiz:
    gencecik çocuk iyilik yapmak istemiş umarım ceza almaz içim yandı karartmayın çocuğun hayatını bu mübarek cuma günü dua ediyorum 52 5 Yanıtla
  • X X:
    Bir insan neden üzerinde bıçak taşır.Bence masum değil .... 34 16 Yanıtla
    Y Y:
    gevşek 1 16
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement