Alkol alıp orman yaktılar, devleti milyonlarca zarara uğrattılar
Mersin'in Silifke ilçesinde alkol alıp ormanı ateşe veren 2 kişi tutuklandı. Yangın sonucunda 3 dönüm ormanlık alan zarar gördü ve devlet milyonlarca lira zarara uğradı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?