BAKIMEVİNDE HAYVANLARA KÖTÜ MUAMELE DAVASINDA SANIKLAR İÇİN 2 YIL HAPİS TALEBİ
Son Dakika Logo
16.03.2022 04:54
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

BAKIMEVİNDE HAYVANLARA KÖTÜ MUAMELE DAVASINDA SANIKLAR İÇİN 2 YIL HAPİS TALEBİ

ELAZIĞ Belediyesi Hayvan Hastanesi Geçici Hayvan Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi'nde çalışan 4 kamu görevlisi hakkında hayvanlara kötü muamele edildiği iddiasıyla açılan davanın bugünkü 4'üncü duruşmasında savcı, sanıkların 'ihmal suretiyle görevi kötüye kullanma' suçundan 6 aydan 2 yıla... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement