BAKIMEVİNDE HAYVANLARA KÖTÜ MUAMELE DAVASINDA SANIKLAR İÇİN 2 YIL HAPİS TALEBİ
ELAZIĞ Belediyesi Hayvan Hastanesi Geçici Hayvan Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi'nde çalışan 4 kamu görevlisi hakkında hayvanlara kötü muamele edildiği iddiasıyla açılan davanın bugünkü 4'üncü duruşmasında savcı, sanıkların 'ihmal suretiyle görevi kötüye kullanma' suçundan 6 aydan 2 yıla... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?