Son Dakika! Bakan Koca, 15-21 Ocak arasında vaka yoğunluğu en çok artan 10 ilimizi paylaştı
Son Dakika Logo
31.01.2022 11:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Son Dakika! Bakan Koca, 15-21 Ocak arasında vaka yoğunluğu en çok artan 10 ilimizi paylaştı

Son dakika! Sağlık Bakanı Koca,15-21 Ocak arasında 100.000 kişi içinde bir haftalık toplam yeni korona vaka sayısı haritasını paylaştı. Buna göre vaka yoğunluğu bir önceki haftaya göre en çok artan 10 ilimiz; Erzurum, Bursa, Çankırı, Yalova, Erzincan, Uşak, Batman, Elazığ, Siirt, Bayburt oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement