45 Yıl Aradan Sonra Tekrar Van'da Buluştular
Son Dakika Logo
29.06.2023 12:01
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

45 Yıl Aradan Sonra Tekrar Van'da Buluştular

Van Kız Öğretmen Okulu ve Lisesi mezunları, 45 yıl aradan sonra tekrar Van'da bir araya geldi. 1965-1978 yılları arasında hizmet veren okuldan mezun olan 45 öğretmen, eski günleri yad etmek için Van'da buluştu. Öğretmenler, Van ve bölgenin tarihi ve turistik yerlerini gezerek hatıra fotoğrafları çekti. Van Oturma Gecesi'nde bir araya gelen mezunlar, türküler eşliğinde halaylar çekti. Organizatörler, her yıl farklı bir şehirde düzenledikleri etkinlikle öğretmenleri bir araya getirdiklerini belirtti. Etkinlik kapsamında öğretmenler, 5 gün boyunca Van ve Vangölü havzasını gezecekler. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement