45 Yıl Aradan Sonra Tekrar Van'da Buluştular
Van Kız Öğretmen Okulu ve Lisesi mezunları, 45 yıl aradan sonra tekrar Van'da bir araya geldi. 1965-1978 yılları arasında hizmet veren okuldan mezun olan 45 öğretmen, eski günleri yad etmek için Van'da buluştu. Öğretmenler, Van ve bölgenin tarihi ve turistik yerlerini gezerek hatıra fotoğrafları çekti. Van Oturma Gecesi'nde bir araya gelen mezunlar, türküler eşliğinde halaylar çekti. Organizatörler, her yıl farklı bir şehirde düzenledikleri etkinlikle öğretmenleri bir araya getirdiklerini belirtti. Etkinlik kapsamında öğretmenler, 5 gün boyunca Van ve Vangölü havzasını gezecekler. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?