Bakan Karaismailoğlu: "Metro görmek için Paris'e gitmeye gerek yok"
Bakan Karaismailoğlu: "Metro görmek için Paris'e gitmeye gerek yok" Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, "Metro görmek için Paris'e gitmeye gerek yok. Yılardır İstanbul'da metrolar işliyor ve dünyanın en kaliteli metroları işliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?