Öğrencisine şiddet uygulayan öğretmen görevden alındı
Öğrencisine şiddet uygulayan öğretmen görevden alındı Milli Eğitim Bakanlığı tarafından öğretmenin görevine son verilerek Milli Eğitim Müdürlüğü'nde memur olarak görevlendirildiği açıklandı Aksaray'da öğrencisine şiddet uygulayan ve güvenlik kamerası görüntüleriyle gündeme gelen öğretmen,... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?