Sakarya'da karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 Pakistanlı öldü
Sakarya'nın Arifiye ilçesinde ısınmak için yaktıkları mangal kömüründen çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenen Pakistan uyruklu 2 kişi hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?