Eşini öldürdü ardından aracında kendisini yakıp intihar etti
Eşini öldürdü ardından aracında kendisini yakıp intihar etti Ankara'da eşini silahla öldüren bir şahıs ardından otomobilinin içerisinde kendisini ateşe vererek intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?