Ümraniyespor maçının ardından
Ümraniyespor maçının ardındanHakan KABAHASANOĞLU/GİRESUN, (DHA)- SPOR Toto Süper Lig'in 18'inci haftasında deplasmanda Ümraniyespor'un Giresunspor'u 1-0 yendiği maçın ardından teknik direktörler Hakan Keleş ile Recep Uçar maç sonunda değerlendirmelerde bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?